Privacybeleid

Privacyverklaring
Laatst bijgewerkt op 6 februari 2025

Wij respecteren uw privacy en nemen de bescherming van uw privacy dan ook serieus. Deze Privacyverklaring heeft als doel u een duidelijk beeld te geven van hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken, onze inzet om uw persoonsgegevens te beschermen, de rechten die u heeft en de mogelijkheden om controle uit te oefenen over uw gegevens, en de bescherming van uw privacy. In deze privacyverklaring vindt u onder meer de volgende informatie:

– Persoonsgegevens die wij verwerken
– Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
– Hoe lang wij de persoonsgegevens bewaren
– Informatie over het delen van persoonsgegevens met derden
– Cookies of vergelijkbare technieken die wij gebruiken
– Informatie over hoe u uw gegevens kunt inzien, laten aanpassen of verwijderen
– Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Wie verzamelt of verwerkt uw persoonsgegevens? 
RE-Design website (“RE-Design” of “wij”), gevestigd aan [adres invullen], is verantwoordelijk voor alle persoonsgegevens die worden verzameld via de website www.re-designwebsite.com of door aanschaf van onze producten, door gebruikmaking van onze tools en diensten, bij het opvragen van informatie, documentatie of bij het abonneren op onze nieuwsbrieven.

Contactgegevens
RE-Design website
www.re-designwebsite.com
06 10 42 06 21

Persoonsgegevens die wij verwerken
Wij verwerken uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt.

Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

– Bedrijfsnaam
– Voor- en achternaam en geslacht
– Adresgegevens
– Telefoonnummer
– E-mailadres
– Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt, bijvoorbeeld door uw functie aan te geven of uw productinteresse kenbaar te maken. Dit kan door u aangegeven zijn via de website, in correspondentie of telefonisch.
– Internetbrowser en apparaattype.

Een aantal persoonsgegevens worden op de website als verplicht veld aangegeven met een asterisk [*]. Deze verplichte informatie is nodig om de gevraagde diensten te kunnen bieden, zoals het verzenden van een offerte.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Wij verwerken uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

– Verzenden van onze nieuwsbrief.
– U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren.
– U te informeren over (wijzigingen van) onze diensten en producten.

Hoe lang wij de persoonsgegevens bewaren
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen:

– Nieuwsbrieven: Bij het uitschrijven van een nieuwsbrief worden uw gegevens gerelateerd aan deze nieuwsbrief uiterlijk binnen twee weken na een opt-out verwijderd.
– Informatieverzoeken, offerte- of brochureaanvragen: Uw gegevens worden niet langer dan zeven jaar bewaard.
– Relaties door afname van diensten of producten: Gegevens worden bewaard voor de duur van de relatie plus maximaal zeven jaar na beëindiging van de relatie.

Delen van persoonsgegevens met derden
Wij delen uw persoonsgegevens met verschillende derden als dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst en om te voldoen aan een eventuele wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid. Wij blijven verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

Derden en doeleinden van gegevensdeling:
1. Marketing- en reclamebureaus: Voor het verzorgen van mailingen en verbeteren van websites, waaronder controle en optimalisatie van formulieren. Deze partijen hebben ook toegang tot Google Analytics-data voor verbetering van gebruikerservaring en conversieregistratie.
2. CRM-pakketten: Voor het verwerken van informatie zoals brochures of offertes, het verzenden van nieuwsbrieven, het telefonisch of per e-mail uitvoeren van dienstverlening, en voor het afleveren van documenten.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
Op onze website gebruiken we uitsluitend technische en functionele cookies, en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy.

De cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt en bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthoudt. U kunt zich afmelden voor cookies via uw browserinstellingen en reeds opgeslagen informatie verwijderen.

Google Analytics
Wij gebruiken Google Analytics met geanonimiseerde IP-adressen en zonder dataverzameling voor andere Google-diensten. Dit is in lijn met de privacywetgeving.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Ook kunt u bezwaar maken tegen de verwerking of uw toestemming hiervoor intrekken. Daarnaast kunt u verzoeken om gegevensoverdracht.

U kunt een verzoek sturen naar info@re-designwebsite.com. Voeg een kopie van uw identiteitsbewijs bij, waarbij u uw pasfoto, MRZ, paspoortnummer en BSN onleesbaar maakt. Dit ter bescherming van uw privacy. Wij reageren binnen vier weken.

U kunt ook een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Wij nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging te voorkomen.

Bij twijfels over de beveiliging van uw gegevens, neem contact op via 06 10 42 06 21 of info@re-designwebsite.com.

Wijzigingen in de Privacyverklaring 
Deze verklaring kan worden gewijzigd. Raadpleeg de meest recente versie via onze website.